tisdag 10 juni 2008

Härligt

Igårkväll vid niotiden så tog älsklingen och jag ett välbehövligt dopp i poolen. Det var hur skönt som helst, ca 24 grader på botten och 26 grade vid vattenytan :) Det var skönt att bara slappa och känna sig tyngdlös.

Idag har jag inte varit så aktiv, då jag har fått frossa från det "hårda" solande i söndags ;) Det är helt självförvållat. Men nu har jag tänkt att ta tag i disken och ev hinna en sväng till Bo Ohlsson innan middagen ska vara klar. Vi ska införskaffa en badring till. Låter kanske löjligt, men det är skönt att ha en sådan när man vill slappa i badet.

Föresten så har jag glömt att berätta att äsklingen min fick en Xbox i födelsepresent av våra vänner. Begagnad, men vad gör det. Fick beställa handkontroller till den. Har fått dem idag. Så nu ska vi instalera och sätta igång och spela.

Inga kommentarer: