lördag 21 juni 2008

God fortsättning......

....... på midsommar helgen. Här har helgen varit bara bra. Midsommarafton firade vi os mina svärföräldrar. Med god mat och trevligt sällskap.

Idag skulle vi ha påbörjat målningen av huset, men det har blåst förmycket samt att det kommit en och annan regnskvätt. Så jag har fått städat, tvättat och instalerat Xboxen. Annars så har vi inte gjort så mycket mera i dag. Vet inte vad morgondagen kommer att ge. Det får vi ta då. Ev så kommer jag att fortsätta med min stryktvätt, som jag påbörjade förra helgen. Får se vad jag känner för.

Nu har jag bara två veckor kvar på utb. Känns både bra och dåligt. Men jag kan ju inte gå där i all evighet. Så nu gäller det till att hitta ett jobb. Vet att det inte är så lätt, men skam den som ger sig.

Inga kommentarer: