tisdag 1 juli 2008

Svammel

Underbara älskade sambo, som gör så mycket för mig. Just nu är han ute och målar på huset, så att det blir fint. Den gamla färgen börjar flaga av, så det ser inget vidare ut. Men när allt är klart kommer fasaden att vara hur fin som helst. Och det är tack vare min älskling. JAG ÄLSKAR DIG!!!

Nu är jag inne på min sista vecka på utb, sen är det ut i arbetslösheten igen. Känns både bra och dåligt. Men jag vet att jag kommer att ha tre veckors betald semester tillsammans med min älskling =)) Ska bli så skönt att få bara vara vi. Har inga planer på att resa bort. Utan vi tar dagen som den kommer. Vet att vi kommer att måla klar huset då, men mer är inte inplanerat. Jag har planer på att bjuda ut min pappa på en bit mat, får väl ta med hans fru också (suck).

Nej nu ska jag sätta mig och njuta av min cappuccino.

Inga kommentarer: