måndag 21 juli 2008

Fattig ;)

Så känner man sig efter att ha varit i Malmö och shoppat. Jag fick inhandlat två tröjor och ett par leggings. Men annars så var det lite prylar till bilarna och arbetskläder/skor till älsklingen som inhandlades. Sånt som behövdes alltså. På hemvägen stannade vi till hos pappa och tog eftermiddiagsfika. Det var gott och trevligt att umgås lite med sin familj.

Nu är det inte mycket kvar att måla på grunden, sen är allt färdigt. Fönstrerna har blivit målade och rören till den borttagna oljetanken blivit igen putsade. Så imorgon är det jag som kan påbörja putsningen av fönstrerna, så att man kan se ut igen. Blir även nya gardiner uppsat förutom i finrummet, för där jag jag inga att byta med, eftersom dom förntrerna är jätte stora. Detta kommer jag att göra när älsklingen är och hjälper en nära vän att måla på hans hus.

Mej, nu känner jag att ögonen börja bli tunga. Det är nog bäst att jag förflyttar mig in till sängen, innan jag somnar framför datorn =)

Natti natt

Inga kommentarer: