lördag 19 juli 2008

Irriterad

Det är vad jag blir på vänner som inte håller det dom lovat. Är dom verkligen ens riktiga vänner?? Man kan ju undra. Det är väl inte meningen att bara en ska hålla liv i vänskapen?? Jag mår inte bra av att vara den snälla som alltid hör av mig. Nej, nu får det vara slut med det. Måste tänka på mig själva också. Värde sätter inte mina vänner min vänskap mer så får det vara med den. Så skärpning på er som känner sig träffade.

Veckan har varit fullspäckad. Vi har fått målat altt utom runt två fönster och grunden. Har även hjälpt grannen med lite av hans målning av huset. Älsklingen hjälper även en vän med att måla om hans hus. I torsdags så hade vi gäster på lunch. Efter det så blev det ett besök på Tomelilla marknad. Fredag så har vi bara slappat. Idag har vi påbörjat målningen av grunden, men det fick avslutas då set började regan. I morgon blir det troligen en sväng i till Malmö. Behöver inhandla lite.

Nej, nu ska jag återgå till speletsvärld =))

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vet inte om du menar mig men känner mig så träffade. Hemskt ledsen har haft fullt upp och jag vet jag så dålig på höra av mig. Så kan bara säga förlåt och försöka bättra mig