lördag 8 mars 2008

En härlig dag

Vilken härlig dag idag. Har varit hos min bästa vän och ätit lunch. En jätte god lunch. Har även busat med hennes goa son André. Det var så ärligt att träffa honom, då det var så länge sen sist. Men så blir det ibland, då vi båda har våra studier att klara av.

Tyvärr så har jag inte varit ute och njutit av det fina vädret. Har en sån j***a huvudvärk, så jag har tagit piller och sovit. Känns lite bättre nu.

Min älskling har varit på jobbet hela dagen. Han håller på att fixa till våran nya bil. I morse så fick jag åka och fixa en del till den, son han behöver för att få ihop bilen. Så jag åkte till Smedstorp och inhandlade den, sen bar det av till Sjöbo. Passade på att göra veckohandlingen när jag var i Sjöbo. Sen hem med varorna, sedan vidare till Sandra.

Ska snart ner och fixa till kvällsmaten. Idag blir det taco, enkelt och gott.

Inga kommentarer: