torsdag 6 mars 2008

Anställningsintervju

Så var denna veckan sanrt slut. Tiden den bara rusar iväg =) Har inte varit i skolan sen i måndags. Har försökt plugga hemma, men det har inte gått så bra. Har haft känning av min migrän, så det har mest varit sängläge för mig.

Var och ombesiktigade min bil i tisdag och den gick igenom =)) Så nu är det bara till att tuta och kör ett år till.

Var på anställningsintervju i måndags efter skolan. Det är ett bemanningsföretag i Malmö som behöver montörer. Har även varit på anställningsintervju idag, också det ett bemanningsföretag. Dessa behöver maskinskötare till läkemedelsindustrin. Så nu återstår den eviga och jobbiga väntan. Dessa två jobben har jag inte sökt, utan det är dom som har hittat mig på jobbsiter som jag reggat mig på =) Vet nu att det verkligen lönar sig att finnas på olika jobbsiter.

Nej, nu ska jag slappa framför TV.

1 kommentar:

sandy sa...

gud vad kul grattis gumma och håller tummarna för dig