tisdag 25 mars 2008

Oj,oj,oj.....

......så slarvig jag varit på att skriva här. Har nästan glömt bort denna sidan totalt. SKÄRPNING!!!!!

Påsken har varit lugn och skön. Vi var hos mamma på långfredagen och åt en smaskig köttgryta. Mina svärföräldrar var där också. Påskafton var vi hemma och tog det lungt. Påskdagen var vi hos mina svärföräldrar och åt en väldans god buffé. Min mamma var där också, så även min svägerska och svåger. Igår (annandagpåsk) var vi hemma och slappade totalt. Älsklingen min har verkligen behövt ta det lungt och ladda batterierna inför en ny arbetsvecka. Idag tvättar jag (snart ingen smutstvätt kvar i tvättstugan =)) ). Jag pluggar mellan varven också, då vi för en gångs skull fått läxa att göra. Beror nog på att vi är långlediga ;) Har gjort den nu, men kommer att läsa igenom den igen innan skolan på fredag.

Mina gosiga katter ligger och myser. Den ena i köksfönstret och den andra på en klösbräda. Det är så härligt att titta på dem, de är så lugna och avslappnade. Lugnet före stormen ;)

Nej, nu kallar plikterna på mig.

Inga kommentarer: