torsdag 13 mars 2008

Trist.........

......väder är det idag. Regnet det bara öser ner. Så det är inte så konstigt att man är frusen idag. Men det hjälpte jag med ett varmt och härligt skumbad =) Så nu är kroppen varmare än innan, HÄRLIGT.

Idag har jag slappat för hela slante. Känner att jag behöver det, då jag pluggat ganska så mycket tisdag ocg onsdag, samt att jag var i skolan i måndags. Ska till skolan imorgon igen, för en lektion i löne hantering.

Om en stund så ska jag ta bussen till Sjöbo, för att möta upp älsklingen min. Sen ska vi gå på ekonomisk rådgivining på banken, som vi blivit inbjudna till. Alltid bra att kolla över sin ekonomi och plaseingen av de få kronorna som man har på olika sparkonton. På hemvägen blir det väl att vi köper kvällsmat, men vad vet jag inte ännu.

Igår var jag i Ystad och tittade på handboll. Det var sista matchen i seriespelet och den vann Yif över MalmöHK. Så nu är det spänd vänta på slutspelet som börjar den 26 mars. Då ska vi möta RIK (Redbergslid, Göteborg) på hemmaplan, bäst av 5 matcher. Hoppas att vi vinner och går vidare till semi.

Nej, nu får jag göra mig iordning så att jag inte missar bussen.

Inga kommentarer: