fredag 29 februari 2008

Länge sen.....

.....jag skrev här senast. En vecka för att vara korrekt. Mitt födelsedagsfirande i lördags gick jätte bra. Fast det var drygt att ha gäste vid två tillfällen. Maten var god, likaså drickan och sällskapet var underbart. Fick vad jag hade önska mig i present, pengar. För dem så har jag köpt ett trådlöstnätverk. Så nu ka jag sitta vart jag vill i huset och surfa =))

I måndags var jag och besiktiga min bil och den gick inte igenom. Men det hade vi räknat med. Så det blir till att köpa den delen som behövs nu till helgen. Efter beskitingen så skulle jag på ett läkarbesök och det gick bra.

I tisdags var jag i skolan och fick gjort en hel del. Så slipper man sitta hemma och plugga för mycket.

I onsdag blev det bestämt att vi skulle köpa en "ny" bil. Det är en gul Fiat Cupé, som vi ska byta motorn på, annars så är den perfekt. Fick den till ett rimligt pris, annars så hade vi aldrig gjort affären.

Igår var jag i skolan igen, men fick inte gjort så mycket. Vissa dagar är sådana. Älsklingen min hämtade hen bilen efter jobbet. Jag var i Ystad och jobbade på kvällen. Sitter som hallvärd på Ystad IF:s (handboll) hemma matcher. Matchen gick jätte bra, vi vann met 17 bollar över Drott (Halmstad).

Idag har jag inte gjort så mycket. Har i allafall fått diskat, så nu ser man diskbänken igen ;) Vi ska iväg och veckohandla när älsklingen min kommer hem från jobbet.

Detta är vad som har hänt sen senast jag skrev. Har säkert missat något, men det när inte av så stor vikt.

Nu till något h elt annat. idag är det två månade sen jag drack läsk senast =)) Det har gått över förväntan. Så från och med imorgon så är det slut på allt vad godis heter. Vet att jag kommer att få kämpa hårt för att inte falla dit igen. Men jag vill så gärna att det ska lyckas. Misslyckande fins inte på min karta mer. Nu JÄVLAR så ska det gå.

Till min älskling. JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!!!!!

Inga kommentarer: