tisdag 19 februari 2008

Dålig på att skriva

Är väldigt dålig på att skriva här just nu. Orken och lusten vill inte riktigt infinna sig. Men så blir det för mig ibland och kan så vara långa perioder.

Idag har jag varit och besiktigat älsklingens bil. Den gick igenom med ett blankt papper. Så nu hoppas jag att det blir likadant när jag besiktigar min bil på måndag. Annars så har jag inte gjort så mycket här hemma. Imorgon ska jag baka lite och påbörja städningen. Vill ju inte stressa med det tills sitsa minute, som jag annars brukar göra. Ska ha födelsedagsgäster på lörda. Fyller år då. Ringde och skulle beställa mat idag, men där var semesterstängt denna vecka. Så vi har fått tänka om. Det blir kalkon, potatisgratäng, sallad och bulle. Kaffe, kaka och tårta till efterrätt.

Nej, nu känner jag hur sängen börjar dra i mig. Så det är väl bäst att jag går in till den.

Natti natti

Inga kommentarer: