onsdag 13 februari 2008

Har ingen rubrik

Så vart det ett par dagar sen jag skrev här senast. Har helt enkelt inte haft lust till att skriva. Så blir det ibland. Inget speciellt har hänt, allt flyter på i sin vanliga lunk.

Idag har jag varit iväg och lämnat lite blodprover, har även fått tvättat lite, då det började eka i garderoben min. Ska snart påbörja middagen, sen är det lungt för resten av kvällen. Får väl packa min väska, så att den är redo för skolan imorgon. Vill inte springa och göra det imorgonbitti, då är jag ändå så trött att jag skulle ha glömt det mesta hemma.

Mår mycket bättre nu sen jag började med pencilinen. HÄRLIGT!!!! Hoppas bara att det håller i sig, då jag är evenierligt trött på att vara förkyld. Har fått min ransom för detta året. Nu är det andra som får ta vid :)

Nej, nu ska jag gosa lite med katterna.

Inga kommentarer: