söndag 10 februari 2008

Uppdatering

Vi har precis kommit hem från Skurup. Har varit och firat mammas födelsedag, med god fika =) Annars så har vi inte gjort så mycket i helgen, mest tagit det lungt. Har för den dele inte kännt för att göra något. Har fortfarande inte återfått orken, men den är mycket bättre än vad en vari ibörjan av veckan. Så pencilinen gör verkligen nytta :)) Så jag kanske kan komma igång med träningen någon gång nästa vecka =))

Vad har annars hänt sen senast jag skrev här?? Jag har varit på anställningsintervju i Malmö. Det är ett företag som söker en ekonomiassistent. Jag tycker att intervjun gick väldigt bra. Har på känn att jag kommer att få komma på en andra intervju, men det dröjer ett par veckor innan jag vet det. Så nu är det bara till att vänta och hålla tummarna. Jag kommer att söka andra jobb under tiden. Vill ju ha ett jobb, så att man kan få en bättre ekonomi. När jag kom hem från Malmö så började larmet på bilen att knäppa sig. Det löste ut ganska så många gånger. Vet inte vad det var som gjorde det, då bilen verkar vara helt ok nu, utan att vi har gjort något åt det.

Igår satt vi och planerade inför min födelsedag som är om två veckor. Vi har bestämmt vem som ska bjudas men inte vad vi ska bjuda på. Men det har vi ett par dagar till på oss att klura på.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på TV.

Inga kommentarer: