fredag 22 februari 2008

Fullt upp

Tar en välbehövd paus nu från städandet. Har hållt på hela förmiddagen. Innan dess så var jag iväg till AF för att skriva på förlängningspapperna till utb. Har fått två månaders förlängning. Efter det så åkte jag till Ingelstakalkon och köpte hem 4 kg kallskuret. Hoppas att det räcker och blir över till gästerna i morgon.
Om någon timme så kommer min bästa väninna hit på fika =) Ska bli härligt att snacka skit, för det var så länge sen vi gjorde det. Sen är det bara till att fortsätta städa :/ Hlst av allt så skulle jag vilja slippa det, men dammet bejöver ju inte yra omkring är hemma.

I måndags så tog jag min sista pencilinpilla. Kan säga att jag mår mycket bättre nu än på länge. HÄRLIGT!!! Hoppas att det nu bara kommer att hålla i sig, för jag villinte vara med om en så pers till.

Nej, nu får jag fortsätta städa, så att jag blir klar någon gång.

Inga kommentarer: