torsdag 10 april 2008

Glad

Har flera anledningar till att vara gla och lycklig idag. Den första är att min älskling och jag har varit förlovade i 14 år idag. Tänk vad tiden går, känns som om att det var bara något år sen vi träffades. Den andra är att fiaten gick igenom besiktningen idag, med blakt papper. Det hade vi inte räknat med. Var beredda på ombesiktning. Och den tredje är att det är underbart väder idag. Allt detta har vi firat med att hämta hem mat från thairestaurangen här i byn. Maten var hur smaskig och god som helst.

Nu ska jag slappa resten av kvällen. Vill att smärtan i min höft ska försvinna, så att jag är fit for fight imorgon, när jag ska till skolan.

Nej, nu ska jag ut och fortsätta att njuta av solen.

Till min älskling: Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Inga kommentarer: