torsdag 3 april 2008

Härligt........

......väder har det varit idag. Så det har inte blivit något vilande för mig idag, som jag hade tänkt. Jag har passat på att njuta av det fina vädret. Har varit och besökt min älskade hunds grav. Hon ligger på en naturkyrkogård, så det blev en liten sväng i skogen, när jag ändå var där. I eftermiddag så har jag putsat några fönster utvändigt. Blev väl inte så bra, men bättre än vad det var innan. Jag har även tvättat och hängt tvätten ute :)) Finns inget som luktar godare än tvätt som hängt ute. Som vanligt så har jag sett till att middagen var klar tills älsklingen min kom hem från jobbet. Idag blev han serverad stekt karré, potatiskaka, broccoli och brunsås. Smaskens.

Nej, nu ska jag gå och packa skolväskan, så att den och jag är redo för skolan imorgon.

Inga kommentarer: