onsdag 2 april 2008

Trötter

Känner mig ehn aning trött och hängig. Det beror inte på att det är sängdax. Tror snarare att det är en ny förkylning på G, eller min pollenallergi som börjar. Hoppas mest på det sista, då jag inte vill vara sjuker igen. Har ytterligare en ledig dag innan det är tid för skolan igen. Så jag ska passa på att vila mycket, så jag är pigg och på allerten på fredag.

Just nu så håller jag på att för över lite musik till min mp3:a. Är alltid trevligt att ha o öronen när man sitter på tåget fram och tillbaks till Malmö.

Här har inte hänt så mycket sen jag skrev senast. Vi har varit hemma och skött om hushållet. Till helgen ska vi på dubbelkalas. Det är en vän och hennes dotter som ska fira sina födelsedagar. Ser verkligen fra emot att få träffa dem, då det var ett tag sen senast. I morgon ska jag köra och se efter våran älskade hunds grav och ta bort lite onödiga saker från den. Mina svärföräldrar var där och satten en påskkyckling, men den behöver inte vara där mera. Ska även ta bort en mosskrans som gjort sitt. Sen är det vila och åter vila som gäller.

Nej, nu orkar jag inte att skriva mer. Får bli mer en annan dag =)

Inga kommentarer: