fredag 16 maj 2008

Allt eller inget.......

........det är så det ser ut just nu på jobb fronten. Har äntligen genom skolan fått tag i ett värdföretag. Ska börja där den 28 maj =)) Ska sköta om alla ordersedlar och fakturering. Men så har ett bemanningsföretag ringt mig och jag ska till dem på måndag på anställnings intervju. Det känns redan lovande där, så nu blir det kanske ingen praktik. Har även fått ett jobberbjudande från ett företag som behöver en montageledare. Detta jobbet innebär att man kommer att vara väldigt mycket på resande fot ute i världen. Kan säga att jag gärna vill ha det jobbet, men det är bara till vänta och se. Har sökt det och det på bemanningsföretaget. Nu är det bara den tråkiga och eviga vänta kvar.

Idag kommer jag inte att göra så mycket här hemma. Känner att jag behöver ta det lunget, efter ett par hektiska dagar i skolan. Mycket som ska klaras av och lämnas in inom det närmsta. Men jag har gjort färdigt allt, så jag har inget som hänger över mig :))

Nej, nu ska jag ut och njuta av solen.

Kram till er alla

Inga kommentarer: