onsdag 28 maj 2008

Underbar dag

Vill börja med att säga GRATTIS till min älskling på födelsedagen!!! Du är bäst. Just nu är han ute i trädgården och planterar blommor. Trädgården är ett av hans intressen.

Idag har varit första dagen på min praktik. Har mestadels fått sortera och arkivera förljesedlar. Sånt som har blivit liggande ett tag.

Nu kan jag uppdatera er om anställningsintervjun som jag var på förra veckan. Poolia har ringt idag och bokat in en ny intervju till mig ute på företaget som behöver anställa. Så jag ska dit på fredagförmiddag. Om jag nu uppfattade allt rät, så ser dag ganska så lovande ut. Men jag tar inte ut något i förskott, för då blir jag så besviken om det inte skulle bli något. Så snälla ni som läsred etta, HÅLL TUMMARNA för mig på fredag.

Nej, nu ska jag återgå till TV-soffan.

Inga kommentarer: