onsdag 21 maj 2008

Denna eviga vänta

Den känns så jobbig och nervpirrande. Var på anställningsintervju i måndagsmorse på ett bemanningsföretag. Det gick jätte bra. Fick bra kontakt med hon som höll i intervjun, fick även bra respons. Innan jag hade varit där, så hade hon visat min profil för den tilltänkta arbetsgivaren och han tyckte att den såg bra ut. Men vad tycker han efter det att jag varit på intervju?? Ja det kan man ju undra. Hon som höll i ntervjun tyckte att allt så bra ut, så hon skulle visa allt material för ag. Så nu sitter jag här och väntar. Har blivit lovad att få besked denna veckan, men NÄR. Vill veta nu, är som ett barn på julafton :) Nåja, det är ju ett par dagar kvar på veckan, så jag får snällt vänta vidare.
Uppdaterar så fort jag vet något mera.

Kram

Inga kommentarer: