torsdag 1 maj 2008

Uppdatering

Så har jag varit slarvig på att skriva här. Har haft fullt upp i skolan och här hemma, så det har inte blivit så mycket data för mig. Men nu är jag här. Bättre sen än aldrig.

Idag skulle jag ha varit o Göteborg, men så blev det inte. Då YIF inte gick till handbollsfinalen. Både skönt och inte skönt. Sparar nästa 1000 :- på att vara hemma, men visst är det trist att dom inte gick till final. Bättre lycka nästa år.

I måndags bjöd jag en kär vän på fika. Hon beöver allt stöd och uppmuntra hon kan få. Efter allt som hon gått igenon de senaste veckorna. Vi hade det jätte trevligt och fick pratat mycket och bearbetat lite av vad son hänt. Vi kommer att göra om det, men vet inte när.

I tisdags var jag i skolan och fick väldigt bra hjälp med hur jag ska skriv a CV och personligtbrev. Så nu är det bara till att sätta sig och renskriva allt som blev ändrat. Och det var det mesta. Men jag tror att det kommer att bli väldans bra när det blir klart.

Igår kväll var vi och firade valborg hos mina svärföräldrar. Det blev korvgrillning och brasa. Annars så var kvällen lugn och skön.

Idag kommer vi att ta det lungt. Älsklingen min ska få klart sin deklaration och jag ska se på handboll på Tv:n. Annars så har vi inget inbokat för denna dagen. Men desto mer resten av veckan. Det ska inhandlas födelsedagspresent, fixas i trädgården, städas och sist men inte minst så ska vi åka och göra i ordning vår älskade hunds grav.

Nej, nu får det vara nog skrivet för denna gången. Nu ska jag spela lite spel.

Inga kommentarer: