lördag 17 maj 2008

Mums

Har i dag vräkt i ming årets försa rabarberpaj med massor av vaniljssås. Kan bara säga att det var hur gott som helst. Blir nog mer paj till kvällen, då det finns mycket kvar. Men först ska vi grilla och njuta av det.

Älsklingen min håller just nu på med att vaxa min bil. Han är hur snäll som helst som gör det. Men i gen gäll så får jag göra annat här inne, men det gör jag så gärna.

Har idag rensat ut blan mina recept, då de låg i en salig röra. Och det var nånga som åkte i pappers insamligen, då jag inte anvädner dem. Så nu ser det överskådligt ut i receptskåpet igen =)

Svärmor min har också varit här en sväng. Hon skulle hämta sitt nagellack, som hon beställde förra vecka, då jag hade oriflamevisning.

Nej, nu får jag väl går och göra med nytta.

Kramens

Inga kommentarer: