måndag 11 augusti 2008

jaaaaaaaaa...........äntligen funkar det

Efter mycket om och men har jag fått det trådlösa till att fungera =) Så nu kan jag sitta vart jag vill här hemma när jag ska ut på nätet. Jag har fått lite hjälp, för annars så hade jag varit kvar på ruta ett ännu. Så du snälla vän som hjälpt mig, TACK för all hjälp.

Vilken trist dag det har varit. Det har regnat mest hela dagen. Så jag har passat på att titta en del på OS. Är sportintresserad. Har även hunnit med en snabb dans med dammsugaren. Blev bara ovanvåningen som fick se den dansen. Resten av huset får jag ta imorgon.

Helgen har varit lugn och slapp. Har inte haft något som helst inplanerat. Så vi har tagit dagarna som de kom. Har för den delen inga större planer för den kommande veckan. Ska försöka få tummarna loss till att tvätta lite. Det blir kanske även en fika med en väninna. Men inget som är bestämt ännu.

Nej, nu känner jag att ögonen börjar bli tunga.

Natti natti allesammans

Inga kommentarer: