onsdag 20 augusti 2008

Varför??

Varför ska jag ha såna problem med att komma ut på nätet?? Routern verkar inte fungera, så jag får dra om sladdarna för att kunna använda den bärbara =( Jag kommer inte ut på nätet på den stationära heller, varken med router eller traditionellt =(( Säger bara jävla skit. Slänger snart ut allt vad data och internet heter. Allt detta problemet gör att jag får svårt att söka jobb. Jag har ju ännu inte något Officeprogram på den bärbara. Måste skaffa det så att jag kan skriva jobbansökningar.
Nog om dataproblem.

Igår var jag och en väninna ute och gick en långpromenad i skogen. Det var jättehärligt, men ack så svettigt. ;) Efter det blev det en cappuccino hemma hos mig, innan hos skulle hämta sina älskade barn. Annars blev det inte så mycket gjort för mig här hemma igår. Satt mest och tittade på OS och finalen i höjdhopp.

Nej, nu ska jag sättaigång en maskin med tvätt.

Inga kommentarer: