söndag 24 augusti 2008

Semester =)))

Så har älsklingen min en semestervecka =)) Vi ska försöka få våran nya bil färdig. Är iofs inget större fel på den, bara skönhetsfel =)) Så det skrapas rost och målas för fullt. På onsdag ska vi till bekantar i norra Skåne och äta gott och bara får vara. Blir det väder så kommer vi att börja lägga plattor på uteplatsen, så att den blir klar någon gång. Annars så har vi inget annat inplanerat. Kommer att ta dagarna som dom kommer.

Igår var vi hos min svägerska på födelsekalas. Där var det god mat, god dricka och trevligt sällskap. Blev kanske för lite av drickan för vissa ;) (känner mig inte träffad). Mår hur bar som helst idag, är dock lite trött. Men annars inga biverkningar från drickat. Har iofs aldrig varit bakis =))

Nej, nu ska jag gå och ta handom min tvätt =((

Inga kommentarer: