söndag 17 augusti 2008

Tiden ruuuuusar iväg

Tycker inte att det var så länge sen jag skerv här senast. Men det är en vecka sen. Så det är bara att konstatera att tiden rusar iväg och att man har svårt att hinna med den ;)

Jaha och vad har jag gjort ivecka då??? Inte så mycket kan jag säga. Jag tillhör det kategorin som är OS fanatiket, så jag tillbringar mycket tid framför TV:n. Så det är kanske tur i oturen att jag är arbetslös :/

I torsdags blev det en fika med en väninna och hennes två urgulliga töser. Vi snackade massor med skit medan töserna lekte med mina katter. Tror nog att katterna var måttligt intresserade av det hela hihihi...... Men flickorna tyckte iaf att det var kul att invadera kattleksakerna och det är ju huvudsaken det.

Nu höll jag på att glömma berätta att vi var och tittade på en "vinterbil" i onsdags kväll. Ska ju inte köra med fiaten över vintern, så vi behöver en anna bil då. Vi tittade på en Golf och bestämde oss för den. Så igår drog vi till Kävlinge för att hämta hem den =)

I fredags var vi ute med älsklingens jobb. Killarna började med att köra gocart. Hur kul som helst att titta på. (bilder kommer senare) Alla så hade dom olika taktiker för att vinna ;) Efter gocarten åkte vi och åt. Jättegod mat vart det och trevligt sällskap också.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på OS.

Inga kommentarer: