torsdag 18 september 2008

Ett halvt steg närmre.......

Ja så känns det att jag är till ett jobb. Ska tillbaks till Malmö imorgon för en andra intervju =)) Så får jag jobbet så börjar jag på måndagmorgon. Kan säga att nu börjar jag bli lite nervös, för det är ju så mycket som står på spel. Men det är en positiv nervositet. Men samtidigt så försöker jag att vara realistisk. Det kan ju vara så att jag inte får jobbet. Men då är det inget jag kan göra något åt, för då vet dom inte vad dom gått miste om ;))

Idag har jag fått ett mail från min kära syster. Hon ligger nerbäddad i
bihåleinflammatin =(( Stackaren tålde tydligen inte att åka till Paris på en lång weekend ;)) Hon skickade även med en bild på sig själva =)) Som jag kommer att visa för er alla.


Min kära syster yster =))
Jag kan inte se någon likhet mellan oss, men vad gör det. Hon är min syster för det. Tror att hon liknar pappa mest =)
Nej, nu ska jag gå och fixa till lite middag.
Kraaaaaaaaaam

Inga kommentarer: