måndag 8 september 2008

KRIS =((

Nu är det verkligen kris här hemma =( Fick precis papper från Försäkringskassan ang min ersättning. Kan säga att den blivit sänkt men nästan 6000 i månaden. Fattar inte hur vi ska överleva, för det är pengar som vi verkligen behöver. Försöker nu att fundera ut vad vi kan spara in på. Finns inte så mycket att dra in på, det kan jag lova. Jag har sagt upp en tidning och ett Tv abonenmang (via telia). Men vad ska jag mer dra in på???? HJÄLP!!!!!!!! Jag kan säga att jag vet inte vad jag ska ta mig till och att tårarna trillar ner från mina kinder nu. Så kommer dom att göra ett bra tag till. Har ringt och pratat med äsklingen, men det är ju inte så mycket som han kan göra åt det hela. Kan säga att jag har skrivit över min bil på min älskling. Har ju inte råd att ha en så dyr bil nu. Det får bli äslkingens billiga Golf från -89. Men den duger gott åt mig. Kan bara säga till mig kära vän att tyvärr så har jaginte råd att förja med till Tingvalla den 27 sep. Jag är så ledsen för det, för jag och du har verkligen sett fram emot det. JÄVLA skit säger jag bara. Jag som trodde att allt var bra nu. Men ack vad man kan bedra sig. Nu är jag så längt nere man kan vara och det kommer att ta tid att komma opp igen. Nu behöver jag verkligen all hjälp och pepping jag kan få, för annars så vet jag inte vad jag kommer att ta mig till. Känner mig inte värd att leva mer.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: