onsdag 10 september 2008

Varför???

Jaha, så vart man dunderförkyld igen =(( BARA andra förkylningen på 2,5v. Varför ska jag drabbas så ofta av förkylning?? Ja det kan man ju undra ;/ Tror nog att det har med min reumatism och medicinering att göra. Man är ju lättare mottaglig när man har inflammtion som ständigt finns i kroppen. Så det är bara till att acceptera och gilla läget ;))
Jag har landat en del från måndagens äventyr. Försöker att acceptera att ekonomin inte kommer att vara vad den varit, men det är inte lätt. Vi får helt enkelt göra det bästa av situationen. Sen vill jag tacka er som kommenterat och gett mig kraft att gå vidare. Även ett STORT tack till min bästa vän som inte vill att jag ska missa våran partykväll. Hon är SÅ snäll att hon bjuder mig på entrén till Tingvalla. Du ska veta att du är guld värd. Det finns ingen bättre vän än du. Vill även tacka dig för en härlig fikastund igår (hemlagad äpplepaj med vaniljsås, cappucciono). Det blev även en massa skitprat där till. Vi får göra om det snart. För det lättar upp den tråkiga vardagen.
Idag har jag fått ett svar på ett av alla jobben som jag sökt. Är inbjuden till en informationsträff ang ett mediasäljare jobb i Malmö. Ska dit på tisdag. Ser verkligen fram emot det och hoppas att det är ett jobb som jag vill ha och får. Informera er mer när jag vet mer.
Måste bara avsluta detta inlägget med att visa bilder på min systers härliga ungar. Fick dessa bilderna i ett mail i måndagseftermiddag. Är dom inte söta??
Emma 7,5 år


Leon 5,5 år
Niels 3 år
Nu tackar jag för mig. NATTI NATT


1 kommentar:

Anonym sa...

tack själv för den mysig fika