måndag 15 september 2008

Underbar

Det är vad min vännina är. Trots att hon har det knapert ekonomiskt så bjuder hon ut mig på dans om 1,5 v. Snacka om att vara osjälvisk och att ställa upp sör sina vänner. Jag hade gjort likadant om jag nu hade haft pengar. Hoppas att allt mitt ekonomiska skit löser sig snart och att försäkringskassan kommer på att do gjort fel. Nåja, det kunde varit ännu värre. För tänk om man inte hade mat på bordet och tak över huvudet. Så än en gång TACK älskade vän för att du finns.

Idag har jag fått ett mail från min älskade lillasyster. Hon och hennes kille var på minisemester i Paris (avis ;)). Hon är värd resan. Har ju gått igenom en skilsmässa och är ensamstående med 3 härliga ungar. Syrran åkte iväg i fredags och kommer hem senare idag. Hoppas att resan har varit underbar och att dom fått sett mycket.

Nu är jag snart helt frisk =)) Bara den envisa hostan som ska försvinna. Hostar mest om nätterna. Det är så att inälverna kan komma farande ;) Så är det alltid när jag blir föryld. Men som sagt dt är på bättrings vägen nu.

Imorgon sa jag till Malmö, för att få lite info om ett jobb som jag sökt. Så man kan ju alltid hoppas på att jag har fått jobbet när jag åker hem. Vill ju komma ut på arbetsmarknaden. Det är ju urtrist att gå hemma dag ut och dag in.

Nej, nu ska jag sätta mig och titta på TV.

Inga kommentarer: