tisdag 9 december 2008

Bättre idag

Inatt så vaknade jag med världens migrän =(( Men på något sätt så lyckades jag att somna om. Men när det var tid att stiga upp så kunde jag inte klara mig utan migränpiller. Tyvärr så hade den inte den önskade effekten =((


I förmiddags var jag iväg till tandläkaren. Undersökning, röntken och tandstensplockning tog endast 10 min =)) Har aldrig varit med om att det gått så fort. HÄRLIGT!!!! När jag kom hem från tandis så var jag tvungen att ringa till vårdcentralen. Måste få ett slut på huvudvärken. Fick en tid till i eftermiddags. Läkarbesöket i sig var väl ingen hit, men jag fick en ny medicin och den har verkligen gjort susen. Både huvudvärken och värken i nacken och axlarna är mycket bättre nu =)) Så det var värt varenda krona som jag spenderat idag.

Kvällen har varit lugn och avslappnande. Har nu fått inslaget alla julklapparna. Nu är det bara julkorten som ska bli klara. Så det ska jag försöka fixa imorgon. Det är bara till att ta fram fantasin och låta den flöda när jag sätter mig och tillverklar julkorten.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på TV en stund till, sen är det sängen.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: