tisdag 2 december 2008

Lättnad

Har idag fått ett positivt besked ang min bekant. Han har ingen hjärnblödning. Istället är det en regäl infektin och tyvärr förhöjda sockervärden. Hoppas att han snart är kry igen. Vet att han kommer att vara kvar på sjukhuset denna vecken, sen får vi se. Synd bara att sjukhuset han ligger på finns ca 12 mil här ifrån. Så det blir inte av att vi kommer att hälsa på honom. Men han finns i våra tankar och det är det som är det viktigaste.

Idag har jag bakat äpplemuffins, smaskens kan jag bara säga. Ikväll har mina svärföräldrar varit här på fika. Det blev glögg och pepparkakor (kaffe för mig, då jag inte dricker glögg). Muffinsen var också framdukade. Allt smakade underbart gott. Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Jag har påbörjat tillverkningen av våra julkort. Ska fortsätta med det på torsdag tillsammans med en väninna och hennes barn. Då ska vi ha en pysselkväll.

Imorgon är det tid för vattengympa igen. Efter det så blir det en fika med två underbara väninnor. Blir väl även en massa skitsnack, som vanligt. Men så ska det vara.

Nej, nu ska jag snart hoppa ner i bingen.

Natti natt

Inga kommentarer: