onsdag 3 december 2008

Snö & fika

I förmiddags så haglade det och nu ikväll så snöar det. Här är det tvära kast i vädret. Där emellan så har solen visat sig lite.

Idag har jag varit på vattengympa. Det är SÅÅ härligt att glida ner i det varma vattnet. Det är så att man knappt vill gå upp. Men det måste man ju göra någon gång. Efter en timme gick jag upp, då började min kropp att bli ett russin ;)) När jag var klar åkte jag hem och åt lunch, efter det blev det lite vila. För man blir verkligen trött efter gympan. Efter vilan var det tid för fika med två kära vänner. Härligt att få sitta med trevliga vänner och bara snacka skit. Nu är jag hemma igen och väntar på att älskligen ska komma hem från jobbet. Han är på G, det vet jag. Har inga planer för kvällen. Så det blir nog bara att slappa och försöka komma i sängen i tid. Nu kommer älsklingen hem, så nu är det kvällsmat.

Kraaaaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej tjejen och tack som mycket.Förlåt jag var så trött men sånt är livet.
Hoppas ni får en fin helg
kram sandra

Anonym sa...

Hej på dig blev det några fynd på Bo Ohlsson.
Kram sandra