måndag 15 december 2008

Än det ena och än det andra

Har jag inte problem med min värk så är det något annat som är problemet. Har nu snart varit ganska så förkyld i en vecka. Det är feber, täppt näsa, hosta och ont i halsen om vart annat. Men det hindrar inte mig..........eller jo det gör det. För jag skulle varit med en vännina och tittat på hennes döttrar i lördags, när de gick lucia. Men det fick jag ställa in. Ville ju inte sitta i kyrkan och hosta och snörvla. Ställde inte in med glädje, för jag hade verkligen sett fram emot det. Annars så har vi bara farit och flängt runt i helgen. I lördags var vi och köpte hem e 1000 kg pellets, så att vi kan få lite värme i huset. På kvällen var vi på pysselkväll hos vänner (dom brydde sig inte om att jag är förkyld). Igår var vi på födelsekalas hos min systerdotter (hon fyllde år i mitten av november).

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för en julfest.

Kraaaaaaam

Inga kommentarer: