torsdag 25 december 2008

Äntligen!!!!

Så kom den, en dag försenat. Det är SNÖN jag menar. De senaste timmarna har den singlat ner så saktliga och fint. Så nu börjar det bli riktigt mysigt och juligt.

Gårdagen var jätte trevlig. Massor av god mat, dricka och trevligt sällskap. Julklapparna var inte helt fel de heller. Jag fick det jag önskat mig + lite till. Fick presentkort till Bo Ohlsson, så dit ska jag imorgon och trängas ;)) Har tänkt att inhandla en soda stream. För det var det enda som jag inte fick bland alla mina andra önskningar. Men vad gör det när jag fick pengar.
Avslutningen på kvällen blev inget bra. Jag fick värdens migränatack + ett massivt illamående. Så det var verkligen skönt att komma hem och få piller och sen krypa ner i sängen.

Idag har vi varit sociala. Vi har varit hos pappa pch hans familj på en eftermiddagsfika. Eftersom vi bjöd dit oss själva, så tog vi med oss kanelbullar och kokostoppar. Så där gick någon timme. På vägen hem åkte vi inom till älsklingens syster för att låna en fritös. Vi ska ha gäster imorgon och bjuda på friterad kyckling. När vi kom tillbaks till Tomelilla så passade vi på att inhandla för morgondagen, så är det avklarat.

Kvällen har vi tillbringat framför TV:n, så den har varit väldans lugn. Ska nog snart gå och lägga mig, så att jag orkar med REAN imorgon *S* Ska bara inhandla sreamern och inget annat.

Natti natt

Inga kommentarer: