lördag 5 januari 2008

Fortfarande sjuker =((

Mår fortfarande skit. Har knapt fått sovit en blund inatt. Täppt näsa och feber har avlöst varandra. Känns nästa som om pencilinen inte hjälper. Har ju ätit den i 4 dagar nu. Nåja, jag ger den ett par dagar till innan jag ringer till läkaren inge.

Har mestadels slöat framför tv:n idag, mellan varven som jag sovit. Iförmiddags var jag väg till apoteket för att inhandla huvudvärkstabletter och nässpray. Har ikväll diskat upp lite, men det finns lite mer kvar. Men det får vara tills imorgon.

Älsklingen min är just nu ute i garaget och sätter in en cupévärmare i ena bilen, så att vi ska slippa skrapa is från den. Det är den bilen som står ut mest hela tiden. Min bil får stå i garaget och gotta sig, men det är bara för att älsklingen ska få ta en snöfri bil om mornarna.

Idag har det varit ett riktigt busväder. Först kom underkylt regn, so gjorde gatorna glashala. Var ute och körde bil då. Nu vräker snön ner. Men det vara väl inte så länge. För imorgon har värderprognosen lovat plus grader igen. Jag vill ju att snön ska ligga kvar, så att det blir lite ljusare om dagarna.

Nej, nu ska jag gå och gosa lite med katterna innan det blir mer tv tittande.

Vill bara avsluta med att jag skulle inte klarat mig utan min älskling. JAG ÄSLKAR DIG!!!!

Inga kommentarer: