måndag 28 januari 2008

Hur mycket ska man behöva klara av???

Så var man dunderförkyld igen :( Har nu varit mer eller mindre förkyld i 6 veckor. Det tar ju både på humöret och kroppen när man är sjuk. Tycker synd om mina närmaste, som måste stå ut med mitt klagande, hostande och snörvlande. Tydligen så hjälpe inte pencilinen något vidare. För annar så hade jag ju inte hostat och snörvlat som jag gör nu. Ska till min reumatolog nästa vecka. Så jag får se vad han säger om det hela.

Om möbleringen är klar. Och jag blev nöjd med resultatet. Det är iofs lite konstigt att se ett mulitgym och en motionscykel i sovrummet. Tar lite tid innan man vänjer sig vid det. Fick rensat ut en massa skit som jag samlat på mig =) Älsklingen min förstår inte hur jag kan samla på mig så mycket. Nåja, nu är det utrensat. Så han har inget att klaga på för tillfället.

Idag har jag varit en sväng till Ystad. Och som vanligt så kan man inte komma där ifrån utan att inhandla något. Idag blev det en ny mobil, och det behövde jag verkligen en. Den gamla började få väldans dåligt batteri. Så nu är det till att läsa instruktioner och testa sig fram :)

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa och titta på TV.

Inga kommentarer: