söndag 13 januari 2008

Rensning på G......

Så var denna vecka slut. Tycker att den gått fort, fast att jag varit sjuk. Bättre det än att vecka segat sig fram. Har fått gjort den del här hemma i helgen. All jul är undan stuvad i källaren. Fått slängt en massa skit, som bara legat och samlat damm. Har även hunnit med att tvätta och vara social. Nu ikväll så håller jag på att gå igenom allt mitt smink. Kan säga att det är en hel del, men så blir det väl när man säljar smink (Oriflame). Imorgon kommer jag att fortsätta med att röja. Då är det min garderob som står på tur. Den är verkligen stökig. Hittar inte i den för tillfället. Ska även hinna med att plugga imorgon. Ska även ringa och boka en tid till en gyn undersökning. Är ganska så många år sen jag fick gjort en senast :(

Nu har det snart gått två veckor sen jag drack coca cola senast. har ett konstant sug, men försöker bota det med att dricka mycket vatten. En och annan cappuccino slinker också ner. Vet inte om den är så mycket bättre, då jag inte kan dricka den utan socker. Ska försöka trappa ner på sockret i cappuccinon. Av förståliga skäl så har jag inte kommit igång med vardagsmotionen. Är ter fortfarande pencilin. Tar sista pillan på tisdag. Blir vila hela vecka, men vecka efter sätter jag igång. Har ett inbokat boxningapass då =) Ska försöka att släpa mig ut och gå, fast jag inte tycker att det är det minsta roligt. Men det måste göras ;/ Kan ju inte se ut som jag gör resten av mitt liv. Men den massa hängande och dallrande äckligt fett. Mår inget bra av det, fast att jag visar en annan sida till mina vänner. Så snälla ni som läser detta. STÖTTA mig. Jag behöver verkligen det, då jag så lätt faller tillbaks i gamla spår igen.

Inga kommentarer: