måndag 7 januari 2008

Ny medicin

Var iväg till läkaren idag, då jag inte blivit bättre av min pencilin, snarare tvärt om. Så det blev tagit nya blodprover och dom visa att jag har en baktriell infektion, så det blev ny pencilin. Hoppas att den gör susen, för det är inge hit av att ha feber nästan konstant i 14 dagar. Älsklingen min börjar också på att klaga på att han mår skit. Men det är ju inte så konstigt, det är väl jag som har smittat honom. Hoppas att det inte blir värre än vad det är nu, för han har ingen feber, "bara" lite ont i halsen. Men för karlar kan det ju vara lika med döden ;) Skämt och sido, han tillhör dom som man får binda fast i sängen, när han blir sjuk.

Annars så har jag inte gjor så mycket här hemma idag. Har mestadels underhållit min gosiga säng, tillsammans med katterna. Har fått min oriflamebeställning hem levererad, så nu är det bar till att testa härligheterna.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.

NATTI NATTI

Inga kommentarer: