torsdag 3 januari 2008

Mår skit

Mår inget vidare. Har feber är jätte förkyld, har ont i hal och öron. Så här har det varit sen veckan innan jul. Men igår fick jag pencillin, så nu ska det förhoppningsvis bara bli bättre. Trots att jag är sjuk, så har jag varit en kort sväng till skolan idag. Hade en inbokad til på 15 minuter, som jag inte kunde missa. Skönta att jag inte behövde köra bil dit. Tog tåget och sov väldans gott. Så gott att jag missat att min mobil ringt ;) Eftermiddagen har jag tillbringat i sängen, skulle nog behöva dit igen, men då kan mna väl inte sova till natten. Så jag får försöka hålla mig vaken så länga som jag orkar.

Min älskling är på väg till Helsingbor med en vän. De ska hämta en takbox och montera den. Så jag vet inte när älsklingen kommer hem ikväll. Kan vara skönt att vara ensam, när man inte mår så bra. är ju inget vidare sällskap just nu.

Nej, nu ska jag få iväg en oriflamebeställning innan jag parkerar mig framför tv:n

Inga kommentarer: