onsdag 2 januari 2008

God fortsättning......

Vill önska er alla en god fortsättning på det nya året. Hoppas att det börjat bättre för er än det gjort för mig. Jag är dunder förkyld och har feber =( Inget vidare. Hoppas att det snart går över, för jag vill komma igång med min vardagsmotion.

Vi firade nyår hemma tillsammans med vänner. Det belv en jätte underbar kväll med god mat och dricka samt massor av skaratt och skit snack. Kom inte i säng förns 02,45. Igår gjorde jag inte så mycket här hemma. Låg mest och latade mig framför tv:n. Tur att min älskling finns, för han tog handom disken =))

Sitter nu och tittar ut genom tv-rumms fönstret och ser hur stora härliga snöflingor dalar ner. Tycker att det är så mysigt att se. Bara det inte blir en massa slask, för det är inget vidare.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite.

Inga kommentarer: