söndag 20 januari 2008

Inget vettigt att säga

Så vart det söndag igen. Veckan har bara rusat förbi. Och ont i halsen har jag fortfarande. Har så haft i över en vecka nu. Tycker att det är märkligt, då jag precis avslutat en pencilin behandling. Ger det ett par dagar till innan jag ringer till läkaren.

Älsklingen min är ute och tvättar av våra bilar. Det behövdes verkligen, då man knappt såg vad det var för färg på dem ;) Själva så har jag städat toaletterna, innan jag satte mig vid datorn.

Dagen kommer nog annars att vara lugn. Hade tänkt att se på EM handboll i eftermiddag.

Igår var vi hos min mamma i Skurup och åt kvällsmat. Vi blev bjudna på ugnsstekta kycklingklubbor, stekt potatis, stekta morötter och sås. Till efterrätt blev det en smarrig ostbricka. Allt var smaskens.

Nej, nu har jag inte mer vettigt att säga..........

Inga kommentarer: