lördag 22 november 2008

Grattis

Idag fyller min älskade lillasyster år. GRATTIS på födelsedagen!!! Jag hoppas att du haften underbar dag och att du fått massor av presenter.

Idag vaknde vi upp till ett vintervitt Tomelilla och minusgrader. Det var så mysigt att titta ut, men inte så skönt att gå ut efter tidningen. Det var jätte kallt och jag hade inte tagit på mig tillräckligt mycket hihihihi....... Vi var uppe innan halv nio. Skuller vara hos frissan i Köpingebro halv tio. Och inna dess skulle vi hinna med frukost och att ta ut lite pengar. Efter frissan åkte vi till Ystad för att handla reservdelar till min bil. Men när älsklingen skulle byta ut till den nya delarna, så visade det sig att vi inte behöver dem. Bromsarna bak, var inte alls i behov av att ersättas. Det metalliska ljudet som vi hört kom från en rostflaga, som kommit i kläm på bromsen. Snabbt avhjälpt. Så nu ska vi byta ut bromsdelarna mot ett avgasrör istället. Det vet vi att det behövs bytas, för det börjar läcka. Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Får kanske ta tag i dammsugaren imorgon. Men det får jag se då.

Nej, nu tänkte jag mig spela lite spel innan sängen kallar.

Kraaaaam

Inga kommentarer: