måndag 24 november 2008

Äntligen

Känns det som om vintern har kommit, massor av kyla och lite snö. Hoppas bara att det kommer att bli en vit jul, för det är så hääärligt. Snart är det tid att sätta upp adventsljusstakarna. Ska bli så härligt att få ljus i huset. För här är så mörkt och trist trots att man ha lite lampor tända. Jag ser verkligen fram emot att få julpynta, men först så ska det städas. Får börja med det imogrog, så att det blir avklarat innan helgen.

I dag har jag varit och ombesiktigat min bil. Det gick igenom utan problem. Skönt att ha det gjort. Har även varit en sväng in till Ystad. Det blev även en sväng till Bo Ohlsson, för att inhandla lite. Jag hittade en snygg tunika i lime, brunt och glud och en brun härlig kofta. (Lägger in en bild på det vid ett senare tillfälle.) Ska ha det på mig på lördag när vi ska på julbord/bowling. Behövde verkligen något nytt för att pigga upp vardagen.

Jag har varit duktig idag =)) Har inte ätit något godis, istället har det blivit en god fruktsallad. Hoppas bara att jag fortsätter på detta spåret. Skulle vara så härligt/kul om jag kunde vara utan godis. Det är ju min drog och det är jag väl medveten om. Så jag kan säga att jag vet hur svårt det är för en alkolist/narkoman att lägga av med sina droger. Men med bra stöd och envishet så kommer jag att klara av att sluta med godiset. Det gick ju hur bra som helst att sluta med läsken. Det är snart ett år sen jag drack det senast =)) STOLT

Nej, nu ska jag betala räkningarna, så att det blir gjort. Vill inte men måste ;/

Kraaaaam

Inga kommentarer: