söndag 9 november 2008

Idag smäller det

Ja, ni kanske undrar vad det är som smäller?? Jo, det är slaget om Ystad. Idag är det lokalderby mellan Ystads två handbolls lag YIF och IFK. Självklart så håller jag på YIF. Men jag vet ju att det är dagsformen som avgör. Men tittar man i tabellen så är det självklart YIF som ska vinna, då dom ligger mycket bättre till i tabellen. Ser man till senaste matchen så förlorade båda lagen. IFK förlorade mot tabelljumbon och YIF mot ett av topp fyra lagen (tyvärr så har jag dåligt minne hihihihi). Det är inte lätt att börja bli gammal =))

Om en stund så kommer min svägerska hit med lite godsaker, som hon köpt i Tyskland till oss. Så nu blir förrådet påfyllt. Det behövs verkligen då det börja eka i det. Men inna hon kommer så ska vi hinna med att äta lunch.

Jag skriver mer en annan gång.

Kraaaaaam

Ps. Till min kompis. Jag är så glad för din skull att livet börja ljusna för dig igen. Ds

Inga kommentarer: