torsdag 27 november 2008

Helt otroligt

Klockan är bara någon minut efter 21 och jag är färdig för sängen. Det känns som om jag blivit nerklubbad. Helt otroligt är det. Jag har inte gjort något ansträngande idag. Har varit i Ystad på utb och ett sjukgymnast besök i Simrishamn. Kan kanske bero på att jag inte sovit någon nämvärt natten till i dag. Det beror på att jag var tvungen att ta en stark pilla för att få bort värken i min nacke. Det hjälpte verkligen, men inget bra för sömnen. Tror nog att jag snar kryper ner i min sköna säng.

Idag har jag börjat på en utb i Ystad. Det är AF som upphandlat den, men Adecco som håller i den. Vi ska få hjälp med coatching, CV och personligtbrev. Sen blir det väl en massa annat smått och gott att lära sig. Så nu ska jag åka till Ystad två dagar i veckan. Resten sker via hemupgifter.

I eftermiddags var jag på mitt första sjukgymnast besök i Simrishamn. Fick mest berätta om varför jag sökt mig till dem och vad jag kan tänka mig för behandlig. Ska dit igen på måndag för min första riktiga behandling. Då ska jag testa på vattengympa. Har aldrig gjort det tidiager, men jag vet att det ska vara skonsamt för mina leder. Ska bli skönt att få röra på sig och att få vara i varmtvatten. Ser verkligen fram emot det. Och jag hoppas att värken i nacken och axlarna blir bättre. Senare så kommer jag att få akupuktur också, men det är inget som är inbokat ännu.

Nej, nu ska jag lägga mig. Så att jag orkar med utb imorgon igen.

Natti natt

Inga kommentarer: