söndag 16 november 2008

Snart vardag igen

Så vart helgen snart slut. Tycker att den rusar iväg alldeles för fort. Men så är det när man har kul. Igår hade vi gäster. Så det städades och fejades och lagades mat. Allt blev bra och vi hade det jätte trevligt, som vanligt. Vi bjöd på chipslåda (kycklingfilé, svamp, baccon, pepparchips, vitsås, tomat och riven ost) och sallad, äpplepaj ocg vanlijsås till efterrätt. Alla blev mätta och nöjda. Blev som vanligt mat över. Så vi har mumsat på chipslåda idag också.

I fredags fikade jag tillsammans med Sandra. Hon kom hem till mig med pastasallad och lussekatter, jätte gott. Vi hade det hur trevligt som helst, med massor av skitsnack, lite allvar också ;)) Tiden den bara försvinner i ett nafs. Vi tar en ny fika på fredag, eller???

Annars så har jag inte gjort så mycket i helgen. Idag har det bara slappats. Har fått bokat en tid till bilbesiktningen för min bil. Så jag ska dit i morgonbitti kl 8.10 huga.......... Efter det ska jag föja med min älskling till Ystad (han ska på läkarbesök och jag tänkte göra stan hihihihi.........nej det ska jag inte, bara råna apoteket hahaha).

Nej, nu ska jag spela lite spel innan sängen kallar.

Kraaaaaam

Inga kommentarer: