lördag 15 december 2007

Fullt upp....

Så var denna lördagen snart slut. Har haft och göra hela dagen. Vi har varit iväg och slängt skit på återvinningsstationen. Efter det så åkte vi och fixade till våran älskade hunds grav. Vi satte dit en snögubbe i plast + tände ett ljus. Mina svärföräldrar har satt dit en tomte. Tycker att det blev fint på graven. När vi var klara där åkte vi och gjorde veckohandlingen. Sen bar det hem för att äta lunch. Precis när vi kommit hem ringde dvärföräldrarna och bjöd oss på eftermiddagskaffe. Så vi 14.30 åkte vi dit. Min mamma och hennes särbo var också där. Dom hade fått middag.


När vi kom hem från fikat så passade jag på att koka våran julskinka. Det blev en sån härlig doft i hela huset. Passade även på att laga till kvällsmaten. Nu ikväll så har vi fått skrivit alla våra julkort, så det är bara till att inhandla frimärken imorgon och posta dem. Har även fått skrivit en lista på julklappar som vi ska inhandla imorgon, då vi åker till Malmö tillsammans med min mamma.

Ska snart krypa till sängs, men innan dess så måste jag bara lägga upp några bilder på våra busiga katter.

Inga kommentarer: