torsdag 6 december 2007

Irriterad

Skulle ha varit på anställningsintervju idag, men det blev inget av det. Dom ringde igår och sa att tjänsten redan var tillsatt. Det tycker jag är dålig stil att göra så, innan man har intervjuat dom som man har inbokade. Blev så paff när jag fick beskedet att jag inte ifrågasatte varför jag inte fick min chans. Nåja, nu vet dom ju inte vad dom hag gått miste om. Och jag kan lova att det företaget kommer jag inte att söka jobb hos fler gånger.

Idag har jag varit på utbildningen och fått en nyttig lektion i SPCS. Det är ju ett program som man lätt kan villa bort sig i ;) Får försöka få tag i handböcker till programmet, då jag har det på min dator här hemma. Vill ju kunna klara mig självständigt när jag få ett jobb.

Annars så har dagen varit lugn och skön. Ska snart sätta mig tillrätta i TV soffan och slöa.

Jo, min mamma har ringt idag och berättat att han troligtvis brutit sin vänstra handled igen
:( Det är knappt två år sen hon gjorde det senast. Så jag väntar på besked från henne, för att höra hur det gått på sjukhuset. Hoppas att det går bra, så att hon slipper bli opererad.

Min älskling är en sväng till sina föräldrar. Han brukar åka dit minst en gång i veckan, för att snacka skit. Kan behövas ibland. Och jag tror att han tycker att det är söknt att prata med någon annan än bara mig.

Nej, nu kallar soffan på mig ;)

Inga kommentarer: