lördag 29 december 2007

Tiden den rinner iväg

Oj, har inte skrivit här på en en vecka nu. Tiden den har bara runnit iväg. Har haft fullt upp, men även hunnit med att ta det lite lungt. Men då har jag inte varit sugen på att sitta vid datorn, utan jag har myst med min älskling. Har även varit iväg till skolan en sväng i torsdags. Hade inte behövt åka dit, men det var faktiskt skönt att komma hemifrån ett tag. Sen tror jag att älsklingen tyckte det var skönt att få lite ensam tid utan mig i hasorna ;)

Vi har påbörjat storstädningen iför nyår :( Vill inte, men det måste göras. Har inte så mycket kvar nu. Menyn för nyårsafton är bestämmd, nu ska vi bara göra inhandlingen och tillaga all mat :) Tror att det kommer att bli hur bra som helst och säkert hur mycket mat som helst över, som vanligt. Men bättre det än att gästerna tycker att vi är snåla.

Jag har ett nyårslöfte till mig sälva, som kommer att bli väldigt kämpigt att genomföra. Men skam den som ger sig. Jag ska sluta med läsk och godis, samt börja röra på mig mera. Behöver verkligen gå ner i vkit för att må riktigt bra. Nu är det bara så att det ska lyckas, det har jag gett mig den på. Har så många misslyckand bakom mig. Ska försöka skriva här varje dag för att berätta hur det går för mig. Jag behöver verkligen allt stöd och all peppning jag kan få.

Nej, nu ska jag sätta mig och titta på TV och umgås med älsklingarna mina.

Inga kommentarer: